tiistai 19. helmikuuta 2013

Yksivuotias ja onnellinen

No niin, tasan vuosi on tänään kulunut ensimmäisestä blogipostauksesta ja paljon on tuon ajan sisään mahtunut. Olen valmistunut, sain työpaikan, olen reissannut hieman, olen hankkinut ensimmäiset ihanat merkkilaukkuni, on mennyt juhlaa jos jonkinmoista ja monien ystävien kanssa olen jälleen löytänyt yhteisen ajan. Vuosi on ollut siis melko mahtava näin jälkikäteen ajatellen.  

Uskomattoman moni ihminen on löytänyt tekstieni ja kuvieni ääreen tämän vuoden aikana, joka on tietysti ollut positiivinen yllätys. En alunperinkään lähtenyt rakentamaan blogiani sillä tyylillä että haluaisin kahmia itselleni tolkuttoman määrän lukijoita ja demi-lehden keskustelupalstatilaa vaan enemmänkin rakensin tämän omaksi mutta kuitenkin julkiseksi päiväkirjaksi jonne koota niitä positiivisia ja mieltäkohottavia ajatuksia sekä ideoita. Blogi onkin pysynyt aika vahvasti enemmänkin etäisellä inspiraatiokollaasi/ajatuksia elämästä -tyylillä ja olen pitänyt niin omat kuin J:nkin kasvot pois kuvista. Tällä linjalla jatketaan ja toivotaan että inspiraatiota riittää ;)

kuva: weheartit.com
Näissä tunnelmissa jatketaan nyt siis myös tulevaan vuoteen blogin äärellä. Edelleen pientä valokuvausinspiraation puutetta on havaittavissa talven pimeyden takia, mutta eiköhän sekin ala pian hellittää kevään saapuessa kaikkien koteihin! Kiitos kaikille jotka ovat tekstejäni lukeneet ja kommentteja jättäneet.  Toivottavasti tänäkin vuonna muutama ihminen löytää tiensä tänne ja jättää jotain merkkiä itsestään, se piristää aina :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti